تلویزیون ال جی ۵۵UM711

بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

15,900,000 تومان

توضیحات

برند ال جی به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی، همواره تلاش کرده تا محصولات درجه یک و جذابی را به وجود بیاورد. تلویزیون جدیدی که توسط این شرکت طراحی و تولید شده است، تلویزیون ال جی ۵۵UM711 نام دارد.
این محصول با امکانات جذاب خود توانسته تبدیل به یک تلویزیون محبوب و پرفروش شود. در ادامه نگاهی به این محصول انداخته و آن را به شما معرفی می کنیم، پس با ما همراه باشید تا این محصول جذاب را به شما معرفی کنیم.

تلویزیون ال جی 55UM711
کیفیت فوق العاده صفحه نمایش ۵۵UM711

کیفیت صفحه نمایش تلویزیون ال جی از نوع UHD 4K است که باعث می شود تا تصاویر با وضوح و کیفیت فوق‌ العاده ای به بیننده نمایش داده شود. اگر به دنبال یک تلویزیون جذاب هستید تا بتوانید ویدیوها و تصاویر را در آن با کنتراست فوق العاده و جزئیات زیادی مشاهده کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ تلویزیون ال جی ۵۵UM711 آمده و این محصول جذاب را خریداری کنید.

از تلویزیون ال جی ۴۹NANO80 نیز دیدن کنید.
برای افرادی که عاشق تماشای فیلم هستند، این تلویزیون محصول مناسبی به حساب می آید، چرا که افراد می توانند فیلم های مورد نظر خود را در آن با کیفیت فوق العاده ای مشاهده کنند.

هوش مصنوعی برای یک تجربه حرفه ای UM711

شرکت ال‌ جی در بخش های مختلف تلویزیون خود تلاش کرده تا از هوش مصنوعی استفاده کند. تا تجربه تماشای فیلم را برای شما جذاب تر و خاص تر کند. یکی از امکانات تلویزیون ال جی که محبوبیت بسیار زیادی نیز دارد قابلیت، ۴K Upscaling است.
این قابلیت با استفاده از پردازنده قدرتمند تلویزیون ال جی ۵۵UM711 و هوش مصنوعی مخصوص آن به وجود آمده و این امکان را به شما می دهد تا تصاویر که کیفیت پایین‌ تری از ۴K دارند را در تلویزیون خود پخش کنید و تلویزیون ال جی با استفاده از هوش مصنوعی تلاش می کند تا کیفیت این ویدیوها را افزایش داده و نزدیک به ۴K کند. در واقع می توان گفت این قابلیت به شما کمک می کند تا تمامی تصاویر پخش شده بر روی تلویزیون خود را با کیفیتی نزدیک به ۴K ببینید.
از سوی دیگر قابلیت hdr که بر روی این تلویزیون وجود دارد سبب می شود تا رنگ های بیشتری در این تلویزیون قابل رویت بوده و تصاویر واقعی و طبیعی تر نمایش داده شود.
یکی دیگر از امکاناتی که در تلویزیون وجود دارد Local dimming است که سبب می شود تا رنگ های سیاه عمیق تر و طبیعی تر از حالت معمولی نمایش داده شود. قابلیت دیگری نیز در تلویزیون ال جی ۵۵UM711 وجود دارد که با کاهش نوردهی موضعی پیکسل ها سبب می شود تا تصاویر خروجی جذابیت بیشتری از نظر بصری داشته باشند.

تصویر مارکت بندر گناوه
دسترسی به دنیایی از اپلیکیشن ها و بازی ها

تلویزیون ال جی ۵۵UM711 یک تلویزیون هوشمند است و شما می توانید بر روی سیستم‌ عامل webOS آن اپلیکیشن ها و برنامه های مختلفی را نصب کنید.
این امکان که به شما کمک می کند تا از تلویزیون تان مثل یک گوشی هوشمند و یا یک کامپیوتر استفاده کرده و کارهای مختلفی را با آن انجام دهید. برای طرفداران فیلم و سینما دکمه اختصاصی بر روی کنترل تلویزیون ال جی وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن مستقیماً می توانید وارد سایت نتفلیکس شده و با خرید اشتراک نتفلیکس از تماشای جدیدترین و جذاب ترین فیلم های روز دنیا لذت ببرید.

صدای واضح و واقعی ‌تر در ۵۵UM711

مطمئنا اگر یک تلویزیون در بخش کیفیت تصاویر موفق عمل کند اما صدا های پخش شده از آن کیفیت مناسبی را نداشته باشند، مشتریان و مصرف‌ کنندگان با مشکلات مختلفی مواجه خواهند شد.
در همین راستا شرکت ال جی در تولید تلویزیون ۵۵UM711 تلاش کرده تا بهترین تکنولوژی های روز دنیا را در بخش صوتی استفاده کند. یکی از ویژگی های جذاب در تلویزیون ال جی ۵۵UM711 قابلیتی است که سبب می شود تا صدا های پخش شده از تلویزیون سه بعدی و طبیعی تر باشد.

قیمت تلویزیون ال جی ۵۰um7450 را در اینجا مشاهده نمایید.
زمانی که در حال تماشای فیلم و یا فوتبال هستید، این قابلیت باعث می شود تا این احساس را داشته باشید که در محیط واقعی قرار گرفته اید. استفاده از این تکنولوژی باعث شده تا تلویزیون ال جی ۵۵UM711 از سایر رقبای هم رده خود جلوتر باشد و تبدیل به یک محصول محبوب در بین مصرف کنندگان شود.

پورت ها و درگاه های ارتباطی

برای متصل کردن دستگاه ها و دیوایس های مختلف به تلویزیون ال جی در این محصول شاهد پورت ها و درگاه های گوناگونی هستیم. شما می توانید وسایلی مثل ماوس، کیبورد، فلش مموری، گوشی موبایل و… را از طریق کابل usb به تلویزیون وصل کرده و داده های خود را بر روی تلویزیون نمایش داده و یا از دستگاه های مختلف استفاده کنید.
از سوی دیگر در این تلویزیون شاهد درگاه hdmi نیز هستیم که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کنسول بازی، لپ تاپ، کیس کامپیوتر و… را به تلویزیون خود وصل کرده و از آن ها استفاده کنید. در واقع کابل hdmi این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به صورت همزمان صدا و تصویر را به تلویزیون خود منتقل کنید.

تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70R یکی از با کیفیت ترین های ۷۵ اینچ در این لینک
تلویزیون ال جی ۵۵UM711 قابلیت متصل شدن به دستگاه های مختلف از طریق بلوتوث نیز دارد و شما می توانید فایل های خود را با تلویزیون از طریق بلوتوث به اشتراک گذاشته و به این دستگاه متصل شوید. وجود این پورت ها مختلف سبب می شود تا بتوانید دستگاه ها و دیوایس های گوناگون را به تلویزیون خود وصل کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی ۵۵UM711”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *