تلویزیون شارپ مدل ۶۰AH1X

موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

21,000,000 تومان

توضیحات

برند ژاپنی شارپ یکی از شرکت های مشهور و معتبر در زمینه طراحی و تولید لوازم الکترونیکی بوده و به تولید محصولات با کیفیت، حرفه ای، درجه یک و خاص شهرت دارد. این شرکت همواره تلاش کرده تا در حوزه های مختلف، محصولاتی درجه یک و با کیفیتی را به بازار عرضه کند. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت در طبقه بندی تلویزیون محصولی به نام تلویزیون ۶۰AH1X است که در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این دستگاه انداخته و در رابطه با مهم ترین ویژگی ها و امکانات این تلویزیون محصول توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا در این مطلب نگاهی به این دستگاه انداخته و در مورد آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

تلویزیون 60AH1X

مشخصات کلی تلویزیون شارپ مدل ۶۰AH1X

در بخش اول به منظور بررسی مشخصات کلی تلویزیون ۶۰ اینچ شارپ مدل ۶۰AH1X باید گفت که این محصول با طراحی و دیزاین فوق العاده مینیمال ولی در عین حال زیبا و جذابی به بازار عرضه شده است. این موضوع باعث شده تا افرادی که طراحی و جذابیت ظاهری تلویزیون برای آن ها اهمیت دارد نیز جذب این محصول شده و این دستگاه را از برند شارپ خریداری کنند.

به منظور بررسی طراحی این محصول باید گفت که شرکت شارپ این دستگاه را به صورت تک رنگ مشکی به بازار عرضه کرده است.

نوع پنل مورد استفاده در این محصول LED بوده و در تلویزیون ۶۰AH1X شاهد استفاده از تیونر داخلی نیز هستیم که باعث می شود تا شما بتوانید بدون نیاز به خرید آنتن دیجیتال جداگانه به شبکه های آنالوگ و دیجیتال صدا و سیما دسترسی پیدا کرده و به راحتی بتوانید محتوای این شبکه ها را نیز مشاهده کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که تلویزیون شارپ ۶۰AH1X در طبقه بندی محصولات هوشمند و اسمارت این برند قرار می گیرد. در واقع این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و وجود این سیستم عامل باعث شده تا شما بتوانید اپلیکیشن ها و برنامه های مختلفی را بر روی این محصول نصب کرده و از آن استفاده کنید.

با توجه به ویژگی ها و امکاناتی در تلویزیون شارپ ۶۰AH1X وجود دارد می توان گفت این محصول مخصوص کاربری خانگی و عمومی و همچنین مشاهده فیلم های روز دنیا است و اگر شما نیز چنین کاربری برای تلویزیون خود متصور هستید، می توانید این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

تلویزیون 60AH1X

مشخصات سیستم تصویری تلویزیون ۶۰AH1X

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه داشته باشید، بررسی مشخصات سیستم تصویری این دسته از محصولات است. در همین راستا باید گفت که شرکت شارپ محصول جدید خود را با صفحه نمایش ۶۰ اینچی به بازار عرضه کرده است.

کیفیت تصویر این محصول ۴K بوده و در آن شاهد استفاده از تکنولوژی سیستم کاهنده نویز هستیم که باعث می شود تا تصاویر با کیفیت بالا و فوق العاده ای نمایش داده شوند.

اگر بخواهم شما را با مهم ترین فناوری ها و تکنولوژی هایی که در بخش سیستم تصویری این محصول وجود دارد آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای کنتراست بالای تصاویر
  • دارای AquoMotion
  • دارای وضوح تصویر ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل
  • دارای طیف رنگ گسترده

تلویزیون 60AH1X

مشخصات سیستم صوتی تلویزیون شارپ ۶۰AH1X

به منظور بررسی مشخصات سیستم صوتی مورد استفاده در این دستگاه نیز باید گفت که این محصول مجهز به تکنولوژی صدای دالبی دیجیتال است. در این محصول شاهد اسپیکر دو کاناله هستیم که توان هر یک از این کانال ها ۱۰ وات بوده و در مجموع توان خروجی این دستگاه نیز ۲۰ وات است.

پورت ها و درگاه های ارتباطی

اگر قصد دارید تا وسایل و دستگاه های مختلف را به تلویزیون خود وصل کرده و بین آن ها ارتباط برقرار کنید، لازم است تا به منظور خرید تلویزیون حتما پورت ها و درگاه های ارتباطی این دسته از محصولات را بررسی کرده و تلویزیونی را خریداری کنید که مجهز به پورت های مختلف و متعدد است. تلویزیون جدید شرکت شارپ جز این دسته از محصولات است که با داشتن پورت های گوناگون به شما اجازه می دهد تا بتوانید دستگاه مختلف را به راحتی به تلویزیون خود وصل کرده و از آن استفاده کنید.

اگر بخواهیم شما را با این پورت و درگاه ارتباطی آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۲ عدد پورت HDMI
  • ۱ عدد پورت USB
  • شبکه بی سیم یا وای فای
  • پورت lan یا اترنت
  • خروجی هدفون
  • بلوتوث

تلویزیون 60AH1X

مشخصات فیزیکی تلویزیون ۶۰AH1X

نکته دیگری که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه داشته باشید بررسی و آنالیز مشخصات فیزیکی این دسته از محصولات است. در همین راستا اگر بخواهیم تلویزیون شارپ ۶۰AH1X را از نظر طراحی و مشخصات فیزیکی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم باید گفت ابعاد این محصول بدون پایه ۱۳۵۹ * ۷۹۰ * ۵۰ میلی متر است. از سوی دیگر ابعاد این دستگاه با نصب پایه به ۱۳۵۹ * ۸۵۲ * ۲۵۷ میلی متر افزایش پیدا می کند.

وزن تلویزیون ۶۰AH1X بدون پایه آن ۲۰.۸ کیلو گرم بوده و وزن این دستگاه پس از نصب پایه های آن به ۲۱.۵ کیلوگرم افزایش پیدا می کند.

تلویزیون 60AH1X

 

امکانات نرم افزاری و سخت افزاری

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت شارپ این محصول را به صورت هوشمند و با امکانات نرم افزاری و سخت افزاری متنوع به بازار عرضه کرده است. در وهله اول باید بدانید که وجود سیستم عامل اندروید در این دستگاه به شما اجازه می دهد تا بتوانید حجم گسترده ای از اپلیکیشن ها و برنامه ها را بر روی محصول نصب کرده و امکانات بیشتری را به تلویزیون خود بدهید. از سوی دیگر وجود سخت افزار قوی، به خصوص پردازنده قدرتمند X4 Master Engine Pro در این دستگاه به شما اجازه می دهد تا بتوانید پردازش های مختلفی را با استفاده از تلویزیون خود انجام داده و همچنین به لطف این پردازنده قدرتمند بتوانید تصاویری که کیفیتی کمتر از ۴K دارند را ارتقاء گرافیکی داده و کیفیت آن ها را نزدیک به ۴K کنید. در حقیقت این پردازنده قدرتمند چهار هسته ای بوده و به یکی از پردازنده های برتر موجود در بازار برای تلویزیون محسوب می شود.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون شارپ مدل ۶۰AH1X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *