تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072

موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی تصویر مارکت در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

18,500,000 تومان

توضیحات

شرکت سامسونگ یکی از ابر قدرت های جهانی است که در زمینه تولید محصولات خانگی حرف اول را می‌زند و سرلوحه تمام شرکت های دیگر قرار گرفته است تلویزیون نیز یکی از لوازم الزامی هر منزلی می باشد و از آنجا که یک بار در طول زندگی خرید آن ممکن می شود به همین خاطر مخاطبان با وسوسه های زیادی همراه می شوند شرکت سامسونگ نیز با ارائه تلویزیون مدل TU8072 توانسته است از تمام لحاظ مخاطبان را به خودش جذب کند. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون ۵۵ اینچ است. همچنین تلویزیون به رنگ مشکی وارد بازار شده است و نوع آن کریستال است. گیرنده دیجیتالی تلویزیون مخاطبان بیشتری را به خودش جذب کرده است که نوع گیرنده دیجیتالی آن DVB-T2CS2 است.

محصول مورد معرفی ما از کیفیت صدا و تصویر و همچنین ظاهر بسیار شیکی برخوردار است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K می باشد که نمایش تصاویر را به نحوی بسیار باور نکردنی و شگفت انگیز  نمایش می دهد و نمایش رنگ ها با این محصول در سطح بسیار بالایی قرار دارد که هر کاربری با مشاهده محتواهای پخش شده از تلویزیون لذت فراوانی را خواهند برد. سیستم صوتی به کار رفته در تلویزیون هم صدا را با قدرت ۲۰ وات منتشر می سازد و دارای سیستم کاهنده نویز است. سامسونگ از تکنولوژی صوتی Dolby digital plus بهره برداری کرده است تا همواره صدا و تصویر را با بهترین کیفیت در اختیار مخاطبان بگذارد. این تلویزیون یک دستگاه بسیار هوشمند است که دارای سیستم عامل تایزن میباشد و میتوان هر نوع صفحه ای را از طریق اینترنت و وای فای باز کرد و لذت و هیجان زیادی را با آن تجربه کرد.

تلویزیون 55TU8072 دارای ورودی های HDMI و USB می‌باشد که تعداد ورودی های آن به ترتیب ۳ و ۲ هستند. سامسونگ در این تلویزیون از تکنولوژی ALLM و Game بهره برداری کرده است که دارای حالت بازی می باشد و مخاطبان می توانند از تلویزیون ۵۵ اینچ علاوه بر تماشای محتواهای پخش شده و فیلم و سریال به عنوان یک دستگاه برای بازی کردن هم استفاده کنند. در ادامه فناوری ها و تکنولوژی هایی که بسیار پیشرفته و مدرن هستند را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072

طراحی شیک و مدرن تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072

همانگونه که می دانید طراحی یک تلویزیون از تراشه های بسیار مهم در انتخاب آن می باشد و کاربران هنگام خرید بسیار به این نکته توجه می کنند شرکت ابر قدرت جهانی سامسونگ در زمینه طراحی این تلویزیون ۵۵ اینچ از بهترین قطعات استفاده کرده است که بسیار محکم و در عین حال ظرافت بسیار بالایی دارد، هر کاربری با تهیه کردن این محصول زیبایی بسیار خاصی را به محیط می بخشد رنگ بدنه این تلویزیون مشکی است تا با دیگر وسایل خانه هماهنگی چشم اندازی را ایجاد کند. طراحی این تلویزیون ۵۵ اینچ بسیار باریک بوده و تقریباً بدون حاشیه است. طراحی باریک اطراف تلویزیون تمرکز مخاطبان را هنگام تماشای آن بسیار بیشتر می کند.

پایه طراحی شده برای تلویزیون هم دو عدد می باشند که در طرفین آن قرار میگیرند و تعادل تلویزیون را بسیار عالی حفظ می کنند. سامسونگ برای نشان دادن تلویزیون به صورت مرتب تر برای کابل های آن شکاف هایی طراحی کرده است که می‌توان سیم ها را از این شکاف ها عبور داد. یکی دیگر از خاصیت های ظاهری این تلویزیون می توان از آن به عنوان یک قاب عکس زیبا هم استفاده کرد یعنی در زمانی که تلویزیون خاموش است نمای بسیار زیبا و چشم انداز را به محیط می ‌بخشد. افرادی که می ‌خواهند تلویزیون را به دیوار نصب کنند این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد که به کمک براکت قابل نصب بر روی دیوار می باشد.

 تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072

کیفیت تصویر ۴k تلویزیون سامسونگ اسمارت مدل 55TU8072

تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به نحوی که  کنتراست بسیار بالایی دارد و کاربران تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده می‌کنند. کیفیت ۴k یعنی اندازه وضوح هر تصویری برابر 2160*3840 پیکسل است یعنی حدود ۸ میلیون پیکسل در هر تصویر وجود دارد و این یعنی تصاویر دارای وضوح بسیار بالایی هستند صفحه نمایش این تلویزیون کریستالی است و مجهز به پردازشگر تصویر crystal processor 4k می باشد پردازنده در تلویزیون نقش اصلی را ایفا می کند و تراشه بسیار مهم در تلویزیون محسوب می‌شود پردازش تصاویر را به صورتی خارق العاده انجام می‌دهد. سامسونگ از تکنولوژی HDR در این تلویزیون استفاده کرده و همچنین از فرمت های HLGو  HDR 10 پشتیبانی کرده است. سامسونگ برای بهبود کنتراست تصاویر از تکنولوژی Mage contrast استفاده کرده و همچنین برای تولید رنگهای واقعی در تلویزیون تکنولوژی pur color  را بکار برده است.

 تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072

شنیدن صدای دلنشین و طنین انداز و بدون نویز خواسته هر کاربری است چون علاوه بر داشتن کیفیتی عالی باید از صدایی بلند و با کیفیت برخوردار باشد. همه ی شما کاربران گرامی شایسته در اختیار داشتن بالاترین سطح از کیفیت می باشید به همین خاطر شرکت سامسونگ با بهره‌ برداری از دو بلندگو در این تلویزیون صدا را با قدرت ۲۰ وات ساطع می کند . سامسونگ برای بالا بردن سطح کیفیت صدا از فناوری‌های زیادی استفاده کرده است برای شنیدن صدای تلویزیون روی موبایل از فناوری TV sound to mobile استفاده کرده است. همچنین برای تقویت صدای دیالوگ ها دارای فناوری dialog enhancement است. وجود تکنولوژی Dolby digital plus نیز در این تلویزیون 55tu8072 کیفیت صدای تلویزیون را بهبود می‌بخشد.

 تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072

فناوری های کاربردی و پیشرفته در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55tu8072

شرکت سامسونگ برای استفاده های کاربران از تلویزیون فناوری های زیادی را در آن بهره برداری کرده است که همواره مخاطبان می‌توانند با لذت و هیجان بیشتری از این تلویزیون استفاده کنند این تلویزیون مجهز به سیستم‌ عامل تایزن است سیستم عامل در تلویزیون امکان استفاده مخاطبان را از اینترنت و صفحه های مجازی ممکن می کند. تلویزیون 55tu8072 دارای مرور گر است و می‌توان با آن به وب گردی پرداخت. این تلویزیون دارای دستیار صوتی bixby , گوگل Google assistant و همچنین آمازون Amazon Alexa است. این دستیارهای صوتی در تلویزیون مخاطبان را قادر می‌سازد تا بتوانند به تلویزیون دستور های صوتی بدهند و در کمترین زمان تلویزیون می‌تواند دستور های شما را اجرا کند.

سامسونگ با پشتیبانی کردن از نرم افزار smart things در تلویزیون مورد بررسی ما می تواند هر نوع دستگاه هوشمندی که در اطراف دستگاه قرار دارد با تلویزیون سازگار سازد. فناوری Air play2 در این تلویزیون نیز می‌تواند تمام محتوا های درون دستگاه‌های اپل را با تلویزیون به اشتراک بگذارد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی موجود در این تلویزیون فناوری Tap view که میتوان محتویات درون گوشی را به تلویزیون انتقال داد.

 تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072

جمع بندی

طی بررسی‌ها و توضیحات ارائه داده شده در مورد محصول 55tu8072 که توسط شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است و از سری محصولات 8  سامسونگ است که دارای کیفیت بسیار عالی هم از لحاظ صدا و هم تصویر بوده و دارای ظاهری بسیار شیک و جذاب بوده و نمای بسیار شیک را به محیط اطراف می بخشد. کیفیت این تلویزیون 4K بوده و از وضوحی بسیار بالا برخوردار است. سیستم صوتی تلویزیون صدا را با قدرت 20 وات منتشر می کند. این تلویزیون با استفاده از سیستم عامل تایزن بهترین امکانات را در اختیار مخاطبان میگذارد همچنین با وجود فناوری های بسیار پیشرفته و حرفه ای تلویزیون در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد که در بالا به آنها اشاره کردیم. در نتیجه در صورت مورد پسند بودن تلویزیون 55tu8072  انتخابی کاملا ایده آل و مناسب بوده که شما عزیزان می توانید آن را با قیمتی مناسب از سایت ما خریداری بفرمایید.

مشاهده این محصول در سایت سازنده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ مدل 55TU8072”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *